فغاني داور چهارم ديدار فرانسه و نيجريه شد

تبلیغات شما

پاتوق تفریحی پاتوق تفریحی
درباره ما
لینکستان
امكانات جانبي

فغاني داور چهارم ديدار فرانسه و نيجريه شد


داور ايراني حاضر در رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014برزيل به عنوان داور چهارم مسابقه دو تيم نيجريه و فرانسه انتخاب شد.


 ديدار دو تيم فرانسه و نيجريه در مرحله يک‌هشتم نهايي رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل دوشنبه ساعت 20 و 30 دقيقه برگزار مي‌شود و عليرضا فغاني به عنوان داور چهارم اين مسابقه حاضر خواهد شد.

مارک، داور آمريکايي قضاوت اين مسابقه را بر عهده خواهد داشت.


:: موضوعات مرتبط: اخبار جدید فوتبال، فوتبال ایران، فوتبال خارج، عکس فوتبالی، تیم ملی ها، گزارش فوتبالی، بقیه تیم های فوتبالی..، ،
:: برچسب‌ها: اخبار فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,دانلود جديد ترين اخبار فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,اخبار جديد فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,بهترين اخبار فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,سايت اخبار فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر هاي فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,اخبار جديد فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر جديد درباره فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر توپ فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر تازه فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر واقعي فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,آخرين اخبار فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,آخرين خبر فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,آخرين خبر درباره فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,واقعه فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر تلخ فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر خوش فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر خنده دار فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر ناراحت کننده فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر داغ فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر هاي اين ماه فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر هاي امروز فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,درباره خبر فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,دانلود خبر فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,خبر جديد درباره فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,بازيکن فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,تيم فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,برنامه فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,دانلود کتب ورزشي فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,دانلود برنامه ورزشي فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,ورزش فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,تصاوير بازيکن فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,بيوگرافي بازيکن فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,نتايج آخرين بازي فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,بيوگرافي فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,نقد فغاني داور چهارم بازي نينجريه و فرانسه شد,
نویسنده : Admin
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393

شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم کره جنوبی و بلژیک که در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

South Korea v. Belgium – iTV1 720p HDTV (MKV)i

 

Belgium vs Korea 26.06.2014 دانلود بازی کره جنوبی و بلژیک   جام جهانی 2014

 



:: موضوعات مرتبط: فوتبال خارج، تیم ملی ها، گزارش فوتبالی، بقیه تیم های فوتبالی..، دانلود های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جام جهانی,بازی های جام جهانی,کلیپ های جام جهانی,بازی کره و بلزیک,نتایج بازی های جام جهانی,دانلود فیلم,
نویسنده : Admin
تاریخ : جمعه 6 تير 1393

دانلود بازی ایران و نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۴ با لینک مستقیم و کیفیت عالی

sy03qs7uido56dndnidu دانلود بازی ایران و نیجریه جام جهانی 2014

شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم ایران و نیجریه که در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

-

————————

دانلود بازی ایران و نیجریه جام جهانی ۲۰۱۴



:: موضوعات مرتبط: اخبار جدید فوتبال، فوتبال ایران، فوتبال خارج، تیم ملی ها، بقیه تیم های فوتبالی..، ،
:: برچسب‌ها: اخبار دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر دانلود بازي نيجريه و ايران,دانلود جديد ترين اخبار دانلود بازي نيجريه و ايران,اخبار جديد دانلود بازي نيجريه و ايران,بهترين اخبار دانلود بازي نيجريه و ايران,سايت اخبار دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر هاي دانلود بازي نيجريه و ايران,اخبار جديد دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر جديد درباره دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر توپ دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر تازه دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر واقعي دانلود بازي نيجريه و ايران,آخرين اخبار دانلود بازي نيجريه و ايران,آخرين خبر دانلود بازي نيجريه و ايران,آخرين خبر درباره دانلود بازي نيجريه و ايران,واقعه دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر تلخ دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر خوش دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر خنده دار دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر ناراحت کننده دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر داغ دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر هاي اين ماه دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر هاي امروز دانلود بازي نيجريه و ايران,درباره خبر دانلود بازي نيجريه و ايران,دانلود خبر دانلود بازي نيجريه و ايران,خبر جديد درباره دانلود بازي نيجريه و ايران,بازيکن دانلود بازي نيجريه و ايران,تيم دانلود بازي نيجريه و ايران,برنامه دانلود بازي نيجريه و ايران,دانلود کتب ورزشي دانلود بازي نيجريه و ايران,دانلود برنامه ورزشي دانلود بازي نيجريه و ايران,ورزش دانلود بازي نيجريه و ايران,تصاوير بازيکن دانلود بازي نيجريه و ايران,بيوگرافي بازيکن دانلود بازي نيجريه و ايران,نتايج آخرين بازي دانلود بازي نيجريه و ايران,بيوگرافي دانلود بازي نيجريه و ايران,نقد دانلود بازي نيجريه و ايران,,
نویسنده : Admin
تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1393
نویسنده : Admin
تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393
ایران 1-1 آنگولا / پرونده اردوی اتریش بسته شد

داور اتریشی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی به رضا حقیقی از ایران و وادو، پاپل، گوه یا از آنگولا کارت زرد نشان داد.

کانون هواداري قرمزته : تیم ملی ایران مقابل حریف آفریقایی خود به تساوی رضایت داد تا در سومین دیدار تدارکاتی، سومین مساوی را بدست آورد. تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز از ساعت 16:30 به وقت کشورمان سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اتریش را مقابل آنگولا برگزار کرد.


 شاگردان کی روش در این دیدار به مصاف تیمی دیگر از قاره آفریقا رفتند تا کادرفنی تیم ملی همچنان در اندیشه شبیه سازی دیدار با نیجریه در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل باشد.

تیم ملی کار خود را در این دیدار هجومی آغاز کرد و با شوت نکونام در همان دقایق نخست می توانست دروازه حریف را باز کند. در ادامه روی دو ارسال از جناح چپ دو فرصت خوب گلزنی نصیب آزمون و انصاری فرد شد که ضربات سر این دو بازیکن نیز با فاصله کمی از بالای دروازه آنگولا به اوت رفت.

در نیمه اول این دیدار و در دقیقه 24 جواد نکونام و سردار آزمون به خاطر مصدومیت جای خود را به رضا قوچان نژاد و رضا حقیقی دادند تا کابوس مصدومیت همچنان روی سر تیم ملی باشد.

در ادامه نیمه اول بازی پایاپای پیش رفت و بیشتر دو تیم به بازی خشن و فیزیکی روی آوردند و فرصت چندان خطرناکی در این دقایق روی دروازه ها ایجاد نشد. البته اشکان دژاگه با تکنیک خاص خود بارها حریف آفریقایی را در سمت راست آزار داد با این حال روی حرکات این بازیکن نیز فرصت گلزنی خاصی برای تیم ملی ایجاد نشد.

 در ادامه سیلوا در دقیقه 42 و روی یک کاشته ارسالی از سمت چپ تیم ملی و روی تعلل دنیل داوری گل اول آنگولا را به ثمر رساند. نیمه اول این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر به سود آنگولا پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم تیم ملی برای جبران گل خورده بازی را هجومی آغاز کرد. در همین دقایق بختیار رحمانی گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد که داور این گل را خطا اعلام کرد تا همچنان نتیجه به سود آنگولا باشد.

در دقیقه 56 تیم ملی ایران سرانجام پس از مدت ها به گل رسید. در این دقیقه و روی فرار حاج صفی، انصاری فرد صاحب توپ شد و این بازیکن با یک شوت سرضرب دروازه آنگولا را باز کرد.

در دقیقه 73 تیم ملی ایران روی ارسال بیت آشور، گوچی می توانست تیم ملی را صاحب گل برتری کند که ضربه بغل پای آرام مهاجم تیم ملی در آغوش گلر آنگولا آرام گرفت.

 

در ادامه بازی بیشتر در میانه های میدان دنبال شد و دو تیم بیشتر به ارزیابی هم پرداختند. با این حال باز هم ایران فرصت های بهتری برای خلق موقعیت داشت که این فرصت ها نیز به گل تبدیل نشد تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

داور اتریشی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی به رضا حقیقی از ایران و وادو، پاپل، گوه یا از آنگولا کارت زرد نشان داد.

ترکیب ایران:

دنیل داوری (66- سوشا مکانی) - محمدرضا خانزاده - حسین ماهینی - قاسم حدادی فر (64- محمدرضا خلعتبری) - احمد آل نعمه - مهرداد بیت آشور - جواد نکونام (24- رضا قوچان نژاد) - سردار آزمون (24- رضا حقیقی) - احسان حاج صفی - کریم انصاری فرد (71- مهدی شریفی) - اشکان دژاگه (46- بختیار رحمانی)

سرمربی: کارلوس کی روش

تیم ملی ایران پس از این دیدار امشب به ایران بازخواهد گشت. ایران در 3 بازی تدارکاتی خود در اتریش مقابل بلاروس و مونته نگرو به دو تساوی بدون گل رسید و مقابل آنگولا نیز یک بر یک متوقف شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار جدید فوتبال، فوتبال ایران، تیم ملی ها، ،
:: برچسب‌ها: بازی,تیم ملی,ایران,اتریش,بازی های دوستانه تیم ملی در اتریش,ایران,,
نویسنده : Admin
تاریخ : شنبه 10 خرداد 1393

world cup 2014 2 برنامه کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل



:: موضوعات مرتبط: اخبار جدید فوتبال، فوتبال خارج، تیم ملی ها، گزارش فوتبالی، بقیه تیم های فوتبالی..، ،
:: برچسب‌ها: بازی,جام جهانی,برزیل داریم میایم,ایران به جام جهانی صعودکرد,برنامه جام جهانی,ساعت بازی ها جام جهانی,بازی,ساعت,وقت,,
نویسنده : Admin
تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393
صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
طراح قالب